anoniem Geplaatst: 26 maart 2008 Delen Geplaatst: 26 maart 2008 Goedemorgen, Ik krijg sinds deze morgen de volgende melding in outlook als ik een mail wil sturen. De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt: 'clalal@gmail.com' op 26-3-2008 9:26 Er is een SMTP-communicatiefout opgetreden bij de e-mailserver van de geadresseerde. Neem contact op met de systeembeheerder. <testserver@test.com#5.5.0 smtp;550 Denied by policy: Sender is listed on DNS-based RBL> Ik heb al getest of ik ergens op een blacklist sta maar dit is niet zo! iemand een oplossing? ik heb exchange2003 op een win2003 server Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2008 De foutmelding geeft aan dat de server van gmail wel denkt dat je ergens op een blacklist staat. Waar heb je gekeken (en naar welke gegevens?) Te zien aan de melding is het een DNS blacklist, dus gaat het waarschijnlijk om je IP / de range van IP's van je ISP. Enne, "testserver@test.com" als afzender? Heb je 'm echt zo verzonden? Zou ik ook weigeren... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2008 Omg tuurlijk heet ie niet zo :) maar ehm ik heb een webshield voor de isaserver staan heb deze weg gehaald en het lijkt nu weer te lopen. maar ja of het een oplossing is................. en wat het nu is ,..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen