Ga naar inhoud

VMware server verwijderen

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik had VMware server onder XP Home op een externe harde schijf geïnstalleerd (om ruimte op de C:-schijf te sparen) De externe schijf kreeg een mechanische fout, waardoor VMware niet met uninstall te verwijderen was. Ik heb daarom alle (?) verwijzingen naar VMware van de C:-schijf gewist inclusief het register. Er bleven nog wat processen van VMware actief, maar die kon ik via Taakbeheer uitschakelen. Na een reboot leek alles in orde totdat ik IE ging gebruiken. Er verschijnt dan een dialoogbox dat VMware Installer actief zal worden (wat uiteraard niet lukt), waarna een tweede venster verschijnt met de mededeling dat de installer het juiste bestand niet kan vinden. Daarna stopt het en kan ik verder. Irritant is dat iedere keer dat ik een nieuwe webpagina opvraag het verhaal weer van voren af aan begint. Via de zoek-functie van XP heb alles met de naam VMware opgespoord en handmatig verwijderd. Helpt niet, want even later vind ik in de perl-mappen weer verwijzingen naar VMware. Waar kan er nog een restant zitten?
Link naar reactie
Bedankt voor de tip; heb enkele IIS-bestanden gevonden en verwijderd. Echter zonder resultaat. Vreemde zaak is dat in de map perl5 (of iets dergelijks) de map VMware die ik gisteren verwijderde nu weer terug is met daarin allerlei bestanden waarvan de namen mij verdacht bekend voorkomen. Kan een programma zich "uit het niets" installeren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...