anoniem Geplaatst: 30 januari 2008 Delen Geplaatst: 30 januari 2008 hallo, al een tijdje ben ik bezig om een ftp op te zetten. Verschillende tips gekregen, echter lukt het mij niet. Als ik op een andere pc mijn ip adres invoert dan kan er geen verbinding gemaakt worden!. Echter probeer ik nu een account aan te maken zodat ik via internet mijn files kan overzenden die op mijn pc thuis staan. Weet iemand waar ik een gratis account zou kunnen aanmaken.. of andere tips? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Ik snap je vraag niet echt goed. Heb je nu thuis een FTP server staan die je wilt benaderen van internet of wil je een FTP server benaderen die op internet staat vanaf je pc thuis? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2008 hallo, ik heb een pc staan, die ik wil benaderen via internet... zelf heb ik de oplossing bedacht om hiervoor ftp server software te gebruiken\ Cerberus.FTP.Server gebruik ik (omdat het gratis is!) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2008 dan moet je poorten naar buiten sturen zodat mensen op internet een connectie kunnen maken je kan ook het programma hamachi gebruiken, maar dan moet op de computer waarmee je verbinding wil maken naar je server ook hamachi geinstalleerd zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2008 beetje vreemd programma, want iedereen kan bij je bestanden wat ik uit de tekst begrijp. poorten van de router staan allemaal open, dit heb ik veel getest. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 iemand andere tips of dergelijk?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 heb je de poorten ge-forward naar de pc waar de ftp-server op draait? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 ja, gedaan volgens beschrijving van linksys Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2008 weet je toch wel zeker dat het programma wel goed draait, want ik las dat je het vanaf een andere pc in het netwerk ook niet kan benaderen. kan je eens zeggen hoe je verbinding probeert te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2008 ik maak een verbinding dmv ftp:// en dan het IP adres... dit is overigens de enige manier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2008 en ipadres is dan uiteraard niet je lokale adres (192.168.x.y, of 10.x.y.z) maar je externe IP-adres? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen