anoniem Geplaatst: 29 januari 2008 Delen Geplaatst: 29 januari 2008 outlook web access geeft 2 maal handtekening bij nieuw bericht maken. bij een reply komt wel maar één handtekening. Waar kan dat aan liggen. Het is bij alle gebruikers en zij stellen zelf hun handtekening op. We gebruiken: Microsoft® Office Outlook® Web Access voor Exchange Server 2003 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2008 Mogelijk de afzender in een template opgenomen? Het is normaal dat bij een reply geen signature wordt toegevoegd. De combinatie van deze twee zaken, zou jouw probleem kunnen verklaren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Gerben, bedankt voor de reactie. Toch nog wat vraagjes "Mogelijk de afzender in een template opgenomen? " Waar kan ik dat vinden? "Het is normaal dat bij een reply geen signature wordt toegevoegd." Met onze huisstijl is dit wel zo afgesproken. Ik heb in Outlook web acces ook geen keuze in welke uitgaande berichten (new, forward of reply) er een handtekening wordt geplaatst. Er kan alleen gekozen voor uitgaande post wel of niet ondertekenen. Ik hoop dat dit mijn probleem duidelijker maarkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2008 Die huisstijl wordt vast geregeld in een template. Probeer het eens helemaal zonder signature, dus gewoon uitzetten. Waarschijnlijk zie je dan nog de sig van de template. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2008 Ik heb het uit gezet. Nu komt er hellemaal geen handtekening! Sugesties? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen