Ga naar inhoud

Logoff script (robocopy) wordt voortijdig afgebroken

anoniem

Aanbevolen berichten

We maken gebruik van een logoff script met daarin een commando dat robocopy gestart moet worden die de mijn documenten kopieert naar de server als backup. Dit ivm dat het laptop gebruikers zijn en deze vaak naar huis meenemen. Voor Robocopy is gekozen ivm alleen de verschillen kopieert en daardoor sneller afmeld. Maar nou gaat er wat fout, de robocopy command wordt uitgevoerd en gaat beginnen, maar voordat die klaar is wordt de boel afgebroken en sluit windows verder de computer af. Hoe kan ik voor zorgen dat die eerst op robocopy moet wachten voordat die verder afsluit. Een extra commando "sleep" lijkt mij geen oplossen omdat je onnodig moet wachten terwijl die misschien zo klaar is. De robocopy commando is verder correct, deze wordt wel gewoon uitgevoerd zonder logoff script. Volgens mij moet dit te doen zijn want ik gebruik ook een script voor NTbackup, deze voert hij ook eerst netjes uit alvorens hij mij een mailtje stuurt met de logfiles en de tape eject. Iemand die mij op weg kan helpen.... :D Server Windows 2003 Clients Windows XP Pro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...