Ga naar inhoud

grouppolicy

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:762ea32d70="undersquad"]hallo, ik heb een vraag over een policy die ik gemaakt heb via windows 2003 server. ik heb voor een account in een policy de toegang tot het register geblokkeerd, mijn vraag is of het dan mogelijk is dat als als ik via uitvoeren regedit intik deze mij een gebruikersnaam en wachtwoord vraagt. is dit mogelijk? alvast bedankt[/quote:762ea32d70] Nee, je kan wel een snelkoppeling maken naar de exe en dan "uitvoeren als ...." doen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
hoi, bedankt voor je antwoord. ik heb nog een vraag ik wil dat het niet mogelijk is om via een policy te schrijven op het bureaublad, dat men niet een wordpad document of iets dergelijks kan toevoegen aan het bureaublad. ik heb via windows-instellingen op de policy een mapomleiding gemaakt, nu kan ik op de map bureaublad geen schrijfrechten geven, en dan kan er ook niet geschreven worden naar het bureaublad. maar ik als je vervolgens het desbetreffende account afmeld dan gaat ie aangeven dat ie het bureaublad niet kan wegschrijven. kan je hier mee helpen? alvast bedankt
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...