anoniem Geplaatst: 25 juli 2007 Delen Geplaatst: 25 juli 2007 Hallo, Ik zit te stoeien met de regels in Outlook. Ik heb n.l. op onze firewall SpamAssassin draaien naar volle tevredenheid. Deze verstuurd alle spam door naar het account Beheer op onze Exchange server (dit voor het geval er toch een mail tussendoor glipt ........ :oops: ) In dit beheer account komen ook de mails terecht van de SBS 2003 server (Server performance reports, Backup reports etc). Nu heb ik rules aangemaakt in Outlook waarbij al deze reports in hun eigen map terecht komen en dus in de postvak IN van beheer alleen nog maar de spam overblijft. Ook is er een rule waarbij ik deze mail die dan overblijft (de spam dus) verwijderd vanuit Postvak In van Beheer. Het probleem is nu dat ik deze rules elke dag handmatig moet selecteren en uitvoeren en dat ik ook elke keer de dag moet aangeven waar de e-mail ervoor wordt verwijderd. Is er een programma voor de SBS waarbij dit op de SBS al automatisch kan? Of moet dit toch in Outlook geregeld worden, maar kan dit dan niet geautomatiseerd worden? Ik gebruik Outlook 2002 SP3 met SBS 2003. Met vriendelijke groeten, Arie Kant Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2007 Ik ben er in ieder geval nu wel achter waarom de aangemaakte rules in Outlook niet automatisch gaan, deze gaan alleen automatisch in mijn eigen account, blijkbaar niet op het account beheer wat ik ook kan beheren in Outlook maar deze is natuurlijk niet de default account. Blijkbaar werken de rules alleen op het default account. Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe ik hier het beste mee om kan gaan, of dat er misschien een programma is voor Outlook of Exchange waarmee dit beter geregeld kan worden. Groeten, Arie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen