Ga naar inhoud

Exchange 2003 - OWA gebruikt lokaal IP

anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn certificaat wordt op de ISA server niet geaccepteerd omdat de naam niet klopt. Dit komt omdat Outlook Web Access de website doorlinkt naar het lokale IP. Ik krijg dus zoiets als http://192.168.5.200/exchweb/.... te zien, in plaats van de domein naam dat ik in typ. Weet iemand hoe je dit veranderd? Ik had het eerst wel voor elkaar maar ik weet niet meer waar ik dit moet zoeken. Het gaat om een Windows 2003 SP2 server met Exchange 2003 SP2 In IIS is de hostheader ingevult en dns werkt prima op de server en op de clients. Van buiten af is het DNS ook prima te resolven. [b:f729c25c4a]DIT IS DUS GEEN DNS PROBLEEM![/b:f729c25c4a]
Link naar reactie
Dit moet dan in ISA server zitten. In je publishing rule heb je dan waarschijnlijk het IP-adres van je Exchange server ingevuld, in plaats van de fqdn. Let er wel op de de common name in je SSL certificaat hetzelfde moet zijn als de fqdn die je in ISA gebruikt en dus ook in de URL vanaf het Internet. Om welke versie van ISA Server gaat het eigenlijk?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...