anoniem Geplaatst: 19 juni 2007 Delen Geplaatst: 19 juni 2007 Hallo, als ik via outlook webaccess een handtekening maak en vervolgens een logo (jpeg formaat) invoeg en deze vervolgens opslaa dan zie ik het logo bij het maken van een nieuwe email, maar als ik deze verzend dan zie ik (als ik de email naar mezelf of een ander verzend) het logo niet in beeld dan zie je een rood kruis, weet iemand hoe dit op te lossen is? alvast bedankt gaat om ie 6.0 of 7.0 onder windows xp pro Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2007 Als je met rechts klikt op dat rode kruisje, dan eigenschappen kun je de bron vinden waar IE het plaatje vandaan wil halen. Dit moet natuurlijk wel bereikbaar zijn... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2007 Heb persoonlijk geen ervaring met OWA, maar zou het ook kunnen dat OWA standaard het tonen van afbeeldingen blokkeert? Dit is in het gewone Outlook wel het geval en diverse webmail-programma's hebben dezelfde functionaliteit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2007 hoi, Leo S hij verwijst naar een naar een lokatie die inderdaad niet beschikbaar is, hoe kan er voor zorgen dat het logo toch afgebeeld bij een mail zonder dat ie een rood kruis geeft omdat ie naar een lokatie verwijst alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2007 Door hem op een plek te zetten warin ie vanaf alle kanten bereikbaar is, bijvoorbeeld een website. Daarbij hoeft het plaatje niet zelf op de website te zien te zijn, het moet er alleen staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2007 Hoi, bedankt voor je antwoord, ik heb het volgende gedaan: op de exchange server (w2003) heb ik bij iis6: internet information services\computernaam\websites\exchweb\img het desbetreffende logo toegevoegd, alleen het werkt nog niet hellemaal lekker .... is dit de juiste manier of is er iets anders dat beter is? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2007 het logo (de image) moet voor de ontvanger van je mail via het web benaderbaar zijn. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen