anoniem Geplaatst: 6 juni 2007 Delen Geplaatst: 6 juni 2007 beste mensen, ik wil thuis een servertje opzetten. Dit om al mijn muziek op te zetten, een site op te kunnen draaien, een ftp-host erop te zetten en een mailprogramma. Ik gebruik hier voor: - AMD 1333 - 512 MB geheugen - geforce 2 mx - dvd-speler en een dvd-brander - 40 GB HD Wat raden jullie mij aan om voor programma's om te gebruiken en welk OS kan ik er het beste op zetten? en hoe kan ik het allemaal instellen? Ik maak gebruik van een 8 mbits verbinding, gekoppeld aan een modem/router, met daar achter een draadloze router. De server wil ik direct op het modem aansluiten en mijn pc en laptop wil ik gewoon zoals het nu is verbinding laten maken met de draadloze router met vriendelijke groet, roel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2007 Clarkconnect? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2007 en waar kan ik dat downloaden, ik zie dat het vrij duur is kan ik niet iets van freeware krijgen ergens? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2007 [url]http://www.clarkconnect.com[/url]. Overigens, als gratis al vrij duur is, dan wens ik je veel succes met zoeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2007 Je moet de communitiy versie hebben, die is freeware/open source. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2007 dank je gerben ga ik die downloaden nog een speciale manier van installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2007 cdeetje erin, booten, paar dingetjes kiezen/invullen, klaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2007 that's easy stuff Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen