Ga naar inhoud

profiel syncen van offline pc

anoniem

Aanbevolen berichten

mijn zus haar vaste pc staat bij haar thius en is geinstalleerd met xp pro en een zwevend profiel. dat doe ik nl omdat haar zwager een bedrijfje heeft en ze de administratie zowel hier bij mij doet, als bij haar thuis. middels VPN kan ze periodiek inloggen op de server hier en zodoende dr profiel updaten en exchange folders. het wordt dus meer voor backup gebruikt dan voor makkelijkheid, want haar pc crasht nog wel eens. probleempje of eigelijk verschil is, dat wanneer ik bijvoorbeeld met mijn laptop ditzelfde simiuleer door bijvoorbeeld bij een vriend ergens in te loggen (offline) op mijn laptop, ik wel alle documenten heb, maar mn zus bijvoorbeeld niet. zij moet dus met de VPN inloggen om haar documenten te zien. en dit terwijl haar pc compleet gesynct met de server wegging van hier, en ik hem ook nog eens een nacht heb aan laten staan laatst om weer opnieuw te syncen. mis ik hier een instelling of zo? ze staat nl in dezelfde GPO als mijn account. m.a.w., hoe krijg ik een volledige offline kopie van haar profiel, met periodiek een backup naar, of eventueel permanente link naar de server?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...