anoniem Geplaatst: 17 mei 2007 Delen Geplaatst: 17 mei 2007 Ik heb hier een computer met Outlook 2007 en een server, waarop Exchange 2003 draait. Nu laat ik Outlook verbinding maken met de server waarop Exchange 2003 draait. Het verbinden duurt echter enorm lang. Ik gebruik de Exchange-modus met cache en download ook de volledige items vanaf de server. Weet iemand misschien een tip/truuk om Outlook sneller te laten verbinden met Exchange? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 mei 2007 Zijn je DNS instellingen goed? Met andere woorden: kan je computer wel netjes op het domein inloggen en je server vinden, of gaat dat ook traag? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2007 [quote:bd9b130b60="Leo S"]Zijn je DNS instellingen goed? Met andere woorden: kan je computer wel netjes op het domein inloggen en je server vinden, of gaat dat ook traag?[/quote:bd9b130b60] Ik heb wat andere topics van je gezien hierover. Zal ze eens goed lezen. Ik kom er nog op terug. Bedankt alvast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2007 ik moet zeggen, outlook 2007 en exchange 2003 werkt echt goed samen hier. er zijn totaal geen instellingen meer nodig zowat en met een nieuw profiel zoekt outlook2007 direct de juiste instellingen en servers erbij. best cool :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2007 Bij mij werkt het nu ook prima. Ik had last van een combinatie van probleempjes. Een DNS probleem, een hosts file die niet goed meer was, etc. Nu draait het als een trein en heb ik binnen notime verbinding. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen