anoniem Geplaatst: 2 mei 2007 Delen Geplaatst: 2 mei 2007 Is het mogelijk om met een Windows 2000 Server bij een account in te stellen dat hij of zij bijvoorbeeld 2 uur de tijd heeft om achter de computer te zitten (Werkstation). Als die 2 uur om zijn dat het account afgemeld wordt van de computer en dat hij of zij zich vervolgens niet meer kan inloggen op die dag omdat die 2 uur om zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2007 Je zou eens moeten kijken in de Group Policy. Ik weet zo uit mijn hoofd dat je wel een maximale sessie tijd in kan stellen, maar niet of je kan instellen dat die gebruiker de komende paar uur niet meer in kan loggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2007 Weet je ook misschien waar ik het ergens in de Group Policy kan vinden? Ik wil namelijk ermee namelijk berijken dat bepaalde personen maar (bijvoorbeeld) 2 uur per dag achter de computer mogen/kunnen onder een account. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2007 Voor zover ik weet is dat geen ingebouwde optie in Windows 2000 server. Ik denk dat het op een stukje third party software aankomt (als het bestaat, maar dat zal vast wel). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2007 Als deze optie niet mogelijk is zou ik dit eens willen proberen: Als ik een gebruikersaccount tijds beperkingen wil geven zodat een gebruiker bijvoorbeeld van 8 tot 8 kan inloggen. Als de gebruiker zich om kwart voor 8 inlogt en het is 8 uur geweest blijft hij ingelogd. Is het mogelijk dat de gebruiker dan ook om 8 uur uitgelogd wordt als de tijds beperkingen dit aangeven? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen