Ga naar inhoud

nieuwe account op server 2003

anoniem

Aanbevolen berichten

Het ligt eraan of de server een domein controller is. Standaard is hij dat niet en ik ga er even vanuit dat dit bij jou dus ook niet het geval is. Ga dan naar Computerbeheer door rechts te klikken op Deze computer en te kiezen voor Beheren of via het onderdeel Systeembeheer in het Configuratiescherm. Mocht het toch wel een domein controller zijn dan doe je dit in Active Directory, via Start - Uitvoeren: [i:304baeaf13]dsa.msc[/i:304baeaf13] Wanneer je lokaal wilt inloggen op een domein controller dien je wel over admin rechten te beschikken. Daarnaast is er niet direct een reden om met een ander account dan de admin lokaal in te loggen op een domein controller. Ik neem aan dat je deze server hebt in een bedrijfsomgeving en niet thuis. Heb je het wel thuis, om welke reden heb je dit dan? Maar vooralsnog ga ik er even vanuit dat het geen domein controller is en dat je gebruikersbeheer gewoon in Computerbeheer kan regelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...