anoniem Geplaatst: 18 maart 2007 Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Hallo, Thuis een FTP server gebouwd met Filezilla server. Goed programma en gratis! Nu kan ik vanaf de server prima een groot bestand downloaden (3Gig). Maar een upload stopt al na enkele 100Mb's, de FTP server is goed geconfigureerd, passive instelling met WAN adres, poorten 20&21 en 50000~50100 geforward voor passive protocol. Dus downloaden gaat uitstekend, maar uploaden stopt die na verloop van tijd. De foutmelding is dan connection lost. Wat zou dit kunnen zijn? Ik gebruik een Speedtouch 546 ADSL modem, zou die het probleem zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2007 Goh..weinig reacties... :cry: Maar...ik heb mijn FTP server nu zonder router op de ADSl modem aangesloten en nu gaat het goed. Een upload van 3Gig is geen enkel probleem.... 8) Het probleem zit 'm dus gewoon in het feit dat de Speedtouch 546 als router niet goed genoeg functioneerd. (tenminste mijn conclusie) Bij mij abonnement zat een Copperjet 816-2P en die stond standaard op bridge, nu proberen met een externe router of het dan nog steeds goed gaat... In ieder geval een FTP server vraagt om een goede stabiele router, een goede configuratie alleen is niet voldoende. Jan-Peter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen