Ga naar inhoud

Onmogelijk om in te loggen op server.

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, ik heb even op het forum zitten bladeren en kwam tot de conclusie dat hier veel kennis zit! :D Mijn laatste poging voordat ik het opgeef... Misschien hebben jullie hier een oplossing voor.... Ik heb vorig jaar een stukkie server "gekregen" van een familielid. Websiteje gemaakt, daarna wilde ik die uploaden. Ging niet. Melding: Server unexpectedly closed network connection. Ik heb diverse programma's gebruik, alle instellingen afgegaan maar het is echt hopeloos... Wie o wie weet waar het aan kan liggen. Met vriendelijke groet, Jan Wandelaar
Link naar reactie
Het vreemde is dat als ik via www.schollekop.nl/login ga kom ik gewoon op het besturingssysteem van de server. ook kan ik via www.schollekop.nl/gallery2 gewoon foto's uploaden. De inloggegevens van de server heeft hij me toegemaild hoe hij ze gebruik voor zijn website. Hem lukt het overigens wel om er wat op de server te zetten. Hij gebruik alleen Mac. Weet niet of dat een probleem kan zijn? Bedankt voor de moeite! Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...