Ga naar inhoud

Compaq ProLiant 1600 probleem

anoniem

Aanbevolen berichten

Hi y'all, Ik heb al een tijdje een Compaq ProLiant 1600 staan en heb vandaag besloten om de 4x 9.1gb schijven in een RAID0 te zetten. Inplaats van de met 3 schijven gecreërde RAID 5. Ik doe de smartstart cd erin en gooi de oude array eruit, en maak een nieuwe aan. Tot zover lijkt alles nog goed te gaan. Dan even opnieuw opstarten, en gelijk maar proberen om er Windows Server 2003 Standart NL op te installeren. De eerste keer krijg ik een foutmelding na het opnieuw opstarten, met het installeren van Server 2003 zelf. Ik denk ik start even opnieuw op en begin opnieuw, dan gaat het wel over. Niet dus, nu kom ik tot net voor het formatteren en krijg ik een foutmelding, waardoor ik opnieuw op moet starten. Dat gedaan krijg ik op hetzelfde punt, dezelfde foutmelding. Ik denk er zit iets fout in de array en ik stop dus de smartstart cd er weer in om te kijken waar die fout zit, echter, nu krijg ik de melding dat er een bestand niet bestaat in de windows directory, waardoor de smartstart niet kan opstarten, hij blijft maar laden en laden en laden, maar er komt helemaal niets. Even de specs van dit beestje: Dual pentium III 500, slot 1 640MB ECC registered SDRAM 4x 9.1GB SCSI 7200RPM disks van Compaq Smartstart for servers cd versie 5.0.5 (Gisteren vers gedownload) Windows Server 2003 Standart NL Iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Wat voor array controller zit er in? Het kan natuurlijk zo zijn dat er extra drivers voor je array controller nodig zijn voor de setup. Download deze drivers en zet ze op een floppy. Zodra de setup start kun je op F6 drukken om extra drivers te laden (dit laden van extra drivers gebeurt pas nadat de andere drivers geladen zijn, setup zal dus niet meteen op die F6 reageren).
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...