Ga naar inhoud

Server HP LH Pro

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo ik heb hier een lh pro server staan.Bij de opstart toont hij alles. Maar zegt Bios niet geinstalleerd en scsi not foud. Bij het invoegen van cd of dissette gaat het niet. Altijd zegt crtl-alt-delete heropstarten. heb er geen software van juist de hp netserver diagnostic assistent. weet iemand raad daarmee. groetjes. Eddy. Ps-er staat geen besturing op
Link naar reactie
Hmm, heb je al op internet gekeken? Voordat we je zouden kunnen helpen zou ik eerst maar eens wat meer vertellen over het apparaat zelf ... Bijvoorbeeld welke SCSI kaart zit erin? Is die geconfigureerd? SOms zit er een raid controller in met accu's. Wanneer die accu's niet opgeladen zijn, tja, dan kan je lang wachten. Soms is er een IDE controller kapot, toen wilde een HP Pentium III Proliant die ik ooit onderhanden heb gehad, niet eens opstarten. Werkte verder gewoon op Scsi maar ja, soms best wel zoeken. Via de hp site, kan ik hier het een en ander vinden[url=http://search.hp.com/query.html?cc=us&lang=en&qt=HP+NetServer+LH+Pro+-+PPro+200+MHz&la=en]Link op hp site[/url]. Verder is vrijwel altijd alle documentatie en software gewoon op de HP website te vinden. In het verleden ervaring opgedaan met HP en Compaq servers (toen nog Proliant). Niet altijd even makkelijk. Google wil ook wel eens helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...