Ga naar inhoud

Download server maken

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een 5 ports switch, die heb ik verbonden met de router dus nog 4 poorten over, nu wil ik graag een download server maken, ik stop een rj-45 kabel van de pc naar de switch en dat doe ik met de andere computer ook zo. Maar als ik een download server wil maken gewoon dat die andere pc de pc word waar ik download, moet ik dan server 2003 installeren of kan het ook zonder? Of moet ik alleen op de eerste pc server installeren? wie kan me helpen?
Link naar reactie
oke dankje voor je snelle antwoord, Maar ik heb een pc dan die met de router verbonden is( op die router zitten me vader en zus ook, maar die gaan niet in de switch(de pc van me vader en zus), als ik dan mijn pc's in de zelfde workgroup plaats veroorzaakt dat geen problemen, en als ik die pc's van mn vader en zus ook in dezelfde workgroup zet, dus gewoon "WORKGROUP" kunnen wij dan ook bestanden delen?
Link naar reactie
[quote:0d565eae9f="S.ven"]en als ik alleen de 3 pc's die aan de switch hangen in een zelfde workgroup doe kan ik dan niet bestanden delen[/quote:0d565eae9f] ik bedoelde hier, als ik 3 pc's die aan de switch zitten in de workgroup met SVEN doe bijvoorbeeld, en mijn zus en vader hebben als naar van de workgroup FAMILIE, kan ik dan wel de bestanden delen met die pc's die aan de switch zitten of moet ik elke pc in dezelfde workgroup doen, het gaat er hier om ik wil alleen bestanden met mijn eigen pc delen..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...