anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Hallo allemaal Ik wil een grotere schijf installeren in mijn Server. Normaal gebruik ik daarvoor Acronis True Image Server dat altijd naar behren werkt, en na cloning kun je dan ook direct werken met de nieuwe schijf. Nu krijg ik telkens een foutmelding bij het clonen van directorie C: (op de oude schijf) naar G: (0p de nieuwe schijf) De fout melding is: Failed to read from the sector 0 of the hardisk 0. Ik weet al langer dat er een fout(je) zit in Sector O van schijf C;, maar tot op heden heb ik er nooit last van gehad, ook niet met opstarten. :lol: Maar nu breekt die fout me dus op. :oops: Zijn er programma's die die foutjes kunnen herstellen??? Of is er wijze raad ? Mvg Jan Filarski :oops: :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2007 Probeer de tool van de fabrikant van de schijf eens. Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/649273#hddvaag Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen