anoniem Geplaatst: 18 december 2006 Delen Geplaatst: 18 december 2006 Ik ben bezig met de vervanging van onze Exchange Servers. Nu is er tijdens de migratie van de oude Exchange 2003 naar nieuwe Exchange 2003 wat fout gegaan. Helemaal geen ramp, er is gewoon een backup en de oude situatie is weer hersteld. De nieuwe server heeft nu wel een corrupte database. De database is niet meer te herstellen en ik wil graag even opnieuw beginnen. Weet iemand hoe je een schone kale nieuwe database bouwt zonder heel Exchange weer opnieuw te installeren ? Mooiste zou zijn als er ergens gewoon een kale database gedownload kan worden. Ik kan het in ieder geval nergens vinden. Eseutil kon ik ook geen opties vinden om gewoon domweg een nieuwe database te bouwen. Microsoft had het wel over een Blank Database maar hoe je zoiets maakt: Geen Idee! De standaard methode werkt in ieder geval niet. Voordat ik simpele linkjes krijg (hoe goed bedoelt ook :) ) zoals deze: [url]http://support.microsoft.com/kb/314212/en-us[/url] Hier heb ik dus helemaal niets aan. De database is kapot en deze is natuurlijk niet meer te mounten. Er volgt een bericht met de melding dat het de store niet kan vinden. Exchange 2003 draait op Windows 2003 met SP1. Wie helpt mij. [/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2006 Je kan als het goed is de information store stoppen, de MDBDATA directory hernoemen (zo blijven in ieder geval de bestanden nog wel bewaard), een nieuwe MDBDATA directory aanmaken en de information store weer starten. Er wordt nu als het goed is een nieuwe, lege database aangemaakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen