Ga naar inhoud

Microsoft Sharepoint portable 2007

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Wij zijn van plan om een digitale leeromgeving in "sharepoint portable 2007" op te zetten voor 3 campussen van een grote school. Momenteel zijn we bezig met een grondige analyzering van portable 2007 versie. Mijn vragen zijn gericht naar mensen die als soortgelijk project hebben opgezet. Welke soort problemen ben je zoal tegengekomen ? welke bronnen hebben je veel bijgebracht ? Wat ervaar je als zeer positief ? wat ervaar je als negatief in de sharepoint omgeving ? hoeveel tijd heeft het gehele project in beslag genomen ? kan je mij bronnen geven , waar gebruikerservaringen zijn weergegeven? Ik besef dat er nog niet veel mensen zullen zijn die hier ervaring mee zullen hebben aangezien de 2007 versie voor particulieren pas in maart uitkomt. Bedrijven kunnen er echter wel al een tijdje aan. Xenta
Link naar reactie
Ik heb te weinig ervaringen om je te kunnen helpen, maar ik heb wel twee opmerkingen: 1) Het is niet Sharepoint Portable, maar Sharepoint Portal Server 2) Het lijkt mij niet dat er een consumentenversie komt, aangezien Sharepoint Portal Server een hele hoop geld kost, afgezien van de server die je ervoor nodig hebt. Er is echter wel Sharepoint Services 3.0 gratis te downloaden, maar ook hier heb je nog steeds een server nodig.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...