Ga naar inhoud

FTP server werkt wel op netwerk maar niet daarbuiten

anoniem

Aanbevolen berichten

Heey, Ik heb een FTP server (CesarFTP). Maar nu is het probleem dat ik op het netwerk wel gewoon op de ftp kan komen. Maar buiten het netwerk niet. Het ligt niet aan de router want als ik hem bij net2file.com doe kom ik er gewoon in.. Weet iemand waar het aan kan liggen? Alvast bedankt! Gr, Tvdk [color=red:419736feda][b:419736feda]Probleem opgelost![/b:419736feda][/color:419736feda]
Link naar reactie
[quote:25d53614cd]Het ligt niet aan de router want als ik hem bij net2file.com doe kom ik er gewoon in.. [/quote:25d53614cd] Deze zin snap ik niet. Wat bedoel je met hem. En wat heeft een website met een ftp server te maken? Een website gebruikt een andere poort dan een ftp server dus mogelijk is je router wel het probleem. Je kunt in de router aan port forwarding doen en met servers is eigenlijk altijd een NAT nodig of een DMZ
Link naar reactie
[quote:e4bf3e45e6="stee0036"][quote:e4bf3e45e6]Het ligt niet aan de router want als ik hem bij net2file.com doe kom ik er gewoon in.. [/quote:e4bf3e45e6] Deze zin snap ik niet. Wat bedoel je met hem. En wat heeft een website met een ftp server te maken? [/quote:e4bf3e45e6] Op deze website kan je in je ftp.. en met hem bedoel ik de ftp server..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...