anoniem Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 Hoi allemaal Ik heb een vraagje. Ik wil binnenkort mijn data op een beveiligde webserver zetten (met login) en nou vroeg ik met af of het mogelijk is om mensen een gebr.id en wachtwoord te geven. Ik zat te denken aan dit: [url]http://support.packeteer.com/documentation/packetguide/rc3.0/administer/images/report-server-login-prompt.gif[/url] Hoe kan ik dit voor mekaar krijgen en via wat. (het is alleen bedoeld om data kwijt te kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2006 Welk OS draait er op die webserver? Iedere webserver is in staat om bepaalde directories te beveiligen met een wachtwoord. Hoe is even afhankelijk van het OS op de server en de software die gebruikt wordt voor je webserver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2006 Hoi Ik weet niet precies wat het beste is. Ik Heb hier wel een cd-rom liggen van Windows 2003 server special edition maar weet niet of dat geschikt is. Gr webgek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2006 hm als je de server 24/7 aan heb staan, is een linux server vaak beter! Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2006 Oke bedankt voor de info Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2006 En als het puur om bestanden hosten gaat, zou ik die op een ftp server zetten. Keus genoeg in linux wat dat betreft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen