anoniem Geplaatst: 21 september 2006 Delen Geplaatst: 21 september 2006 Hallo, zoals in eerdere onderwerpen valt te lezen ben ik met de GPO aant klooien, ik heb echter nu profile limit ingesteld maar kom niet hoger dan 3000 KB ik wil er ongeveer 250 mb van maken, weet iemand hoe ik dit kan vergroten? want hij geeft aan dat het max 3000 KB is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2006 Helaas. Als je je roaming profile wil limiteren, kan dat niet op een waarde hoger dan 30 MB. Je wil het ook niet groter hebben, omdat anders het inloggen super traag wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2006 Dat kun je toch wel ergens instellen lijkt me? Of je het wilt is een tweede, maar het moet toch wel ergens instelbaar zijn denk ik? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 28 september 2006 Nee, dat is niet ergens in te stellen. Via group policy is de limiet standaard maximaal 30 MB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2006 allen bedankt, ik heb de optie maar weer uitgezet 30 mb is even te weinig voor een profieltje hier Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2006 [quote:3c73c8e0df="chatjozef"]allen bedankt, ik heb de optie maar weer uitgezet 30 mb is even te weinig voor een profieltje hier[/quote:3c73c8e0df] Hoe kan 30 MB nou te weinig zijn voor een roaming profile? Je kan namelijk ook instellen dat bepaalde mappen uitgesloten worden van het profiel. Als je deze nu redirect naar een server zijn ze toch overal waar de gebruiker inlogt bereikbaar en kun je gebruik maken van roaming profiles... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2006 gemiddelt is een profiel hier 200 mb. en ja ik kan wel het een en ander uitsluiten maar dat lost niet echt iets op. want het is gwoon veiligheid voro de storm om profile's te schrijven naar de server. niet eens mbt dat users op meerdere plekken kunnen inloggen. maja we gaan wel even verder klungelen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen