Ga naar inhoud

kan niet verkennen in phpmyadmin

anoniem

Aanbevolen berichten

ik draai apache, mysql en phpmyadmin. op de een of andere manier werkt heel phpmyadmin behalve het verkennen van een database ... als ik op verkennen klik duurt het even en dan komt er een foutmelding van apache en dat die afgesloten word, maar het ikoon blijft gewoon actief bij de klok. als ik apache afsluit en opnieuw start krijg ik de melding dat poort 80 al in gebruik is (os 100048) foutmelding. maar ik kan niets vinden met fport wat dat zou moeten zijn ... iemand een idee?
Link naar reactie
voor zover ik kan zien staat ie op 3306, dat moet goed zijn. ik heb nu trouwens met mysqlbrowser wel toegang (niet via browser dus), dus daar doe ik het voorlopig maar mee! ik heb wel het sterke vermoeden dat het ergens bij die poorten mis gaat, een bepaalde firewall wil ook niet werken namelijk ... RARA politiepet ...
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Deze posting is natuurlijk al van een tijd geleden, maar als je wilt achterhalen wat er op welke poorten staat te luisteren: Start -> Uitvoeren -> cmd.exe /k netstat -ao Dan staat het Program ID (PID) in de laatste kolom. Schrijf dat even op. Ga dan naar Taakbeheer, tabblad Processen, zet daar ook de PID als kolom aan, en je kunt dan opzoeken welk proces die poort 'bezet' houdt. Succes, Tijs.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...