Ga naar inhoud

webserver IIS

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb laatst een servertje op gebouwd op een computer van : AMD Athlon 1GHz en ong 348 geheugen SDRAM Maar nou heb ik als site maker frontpage maar nou wil ik een discussie maken op die webserver maar dan heb je server extensies nodig . Nou komt het probleem : ik heb die serverextensies al geintalleert maar, nou doet hij het tog niet . Wie kan mij helpen ???
Link naar reactie
OS staat voor operating system, engels voor besturingssysteem. Als ik dus vraag wat voor OS je draait, vraag ik dus naar het besturingssysteem op je PC, in dit geval dus Windows XP. Nu nog de vraag wat je nou eigenlijk precies wil... Wat bedoel je met "nou wil ik een discussie maken"? Bedoel je daar iets van een forum mee zoals dit C!T-forum?
Link naar reactie
[quote:5f4987d0d0="brammetje1"]ja ik wil een forum maken , dat kan je standard in frontpage maken.[/quote:5f4987d0d0] Hum, zo te lezen heb je geen ballen verstand van de materie... Lees jezelf eerst goed in frontpage, IIS, windows XP, beveiliging, Internet, enz... want er komt meer bij kijken... trouwens ik zal ook eens hier naar kijken: http://tweakers.net/nieuws/42180/Forumbeheerders-zijn-verantwoordelijk-voor-reacties.html stond net op internet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...