Ga naar inhoud

snelheid internetverbinding voor 2CSS servers

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, zoals sommigen misschien wel hebben gezien, ben ik van plan een CSS server op te zetten thuis. Nu heb ik Wanadoo family (20 mbit down, 1 mbit up). Is 1 mbit up voldoende? Wanadoo kennende komen ze natuurlijk nooit aan deze snelheden Wij willen 2x12 slot CSS server maken, met 2x12 slot Teamspeak server. Is dit allemaal mogenlijk op een 1mbit up lijntje? alvast bedankt :)
Link naar reactie
ping www.speedtest.nl eens in command prompt.. als daar bv 20 uit komt kan je het vergeten.. komt daar 10 tot 14 uit dan kunne we verder kijken. bandbreedte is het minste van je zorgen.. per user dacht ik maar 4-8kb/s. en je hebt 100. t is vooral je hardeschijf, processor en de latency van je verbinding.
Link naar reactie
Kijk mensen willen een steady verbinding, vandaar dat ik om een ping commando vroeg. Als jij een steady 14 ping krijgt na 40 pings. is dat ok. ga maar na, zit je te gamen op jou server, vliegt je ping alle kanten op, gevolg.. stotterend spelen, kogels en acties komen later aan etc vb: ik heb 10mbit/1mbit via internl net. [img:c20b470aab]http://img481.imageshack.us/img481/8673/steady1yb.jpg[/img:c20b470aab]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:7a11b4406d="Fridge-RaideR"]Kijk mensen willen een steady verbinding, vandaar dat ik om een ping commando vroeg. Als jij een steady 14 ping krijgt na 40 pings. is dat ok. ga maar na, zit je te gamen op jou server, vliegt je ping alle kanten op, gevolg.. stotterend spelen, kogels en acties komen later aan etc vb: ik heb 10mbit/1mbit via internl net. [img:7a11b4406d]http://img481.imageshack.us/img481/8673/steady1yb.jpg[/img:7a11b4406d][/quote:7a11b4406d] ik heb een reactie van 9 ms heb planet internet advanced.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...