anoniem Geplaatst: 15 april 2006 Delen Geplaatst: 15 april 2006 hoi, Ik heb een ftp server op gezet. Dit heb ik gedaan met serv-U als is online user accounts gemaakt en rechten gegeven. Toen heb ik een de router speedtoch 570 de poort 21 open gezet en op mijn pc de firwall dit ook toe laten staan. Maar als ik via www.net2ftp.com probeer in te loggen doet hij het niet. Als een vriend van mij het probeert lukt het hem ook niet. Mijn opstelling is verder isdin speedtoch switch ftp server en dan nou een switch met 2 pc eraan. De dhcp server staat aan maar ik heb wel altijd de zelde interne ip. Weten jullie wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt gr jeroen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 Heb je poort 21 naar het ip adres van de server geforward? Ik heb mijn ftp server hiervoor een vast ip adres gegeven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 [ja dit heb ik gedaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2006 soorry was verkeerd gegaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2006 Gooi poort 20 ook maar open. Hierdoor kun je je FTP server ook testen via Explorer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen