anoniem Geplaatst: 14 april 2006 Delen Geplaatst: 14 april 2006 Ik heb een eigen domein en een hosting pakket bij een hosting provider. Ik heb ook voor test doeleinden op mijn eigen pc het pakket XAMPP draaien. Vanaf een andere pc of van achter een proxy server is de testserver ook prima bereikbaar op mijn externe ip adres. Nu ben ik slecht in het onthouden van nummers, zo ook ip nummers. Wat ik wil weten is of het mogelijk is om een subdomein te koppelen aan mijn pc. Bij mijn hosting provider heb ik de mogelijkheid om het DNS te beheren. Zo staat er: [i:392dff9970]www.domeinnaam.nl [A] ip adres hosting provider[/i:392dff9970] [i:392dff9970]sub1.domeinnaam.nl [A] ip adres hosting provider[/i:392dff9970] Is dit mogelijk om aan de dns lijst toe te voegen?: [i:392dff9970]test1.domeinnaam.nl [A] eigen ip adres[/i:392dff9970] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2006 Ja simpel als dat, een A record is niet meer dan een verwijzing naar een ip adres. Als je een dynamic ip hebt zal je deze wel moeten updaten zodra je een nieuw ip adres hebt ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2006 [quote:dec426cead="rzz"]Ja simpel als dat, een A record is niet meer dan een verwijzing naar een ip adres. Als je een dynamic ip hebt zal je deze wel moeten updaten zodra je een nieuw ip adres hebt ;)[/quote:dec426cead] Ik heb een vast ip adres :) Enne, ut werkt inmiddels en nog beter dan verwacht :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen