anoniem Geplaatst: 18 mei 2006 Delen Geplaatst: 18 mei 2006 Wie heeft er ervaringen met de filterende proxyserver foxy? Is een betaalbaar proxysysteem dat volgens de sitevan de leverancier filtert door websites intern ´na te bouwen zonder de narigheid´ za´k maar vertalen. zit een whitelist en blacklist, blokkeert popups, zeemt nog net niet de ramen. Thor2002 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2006 geen ervaring mee, ben nog aan het zoeken naar 1 die wél de ramen zeemt ;-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2006 Ik heb thuis een serveerster die de ramen zeemt...maar da's weer geen filtering proxy.... Ik wacht nog een dagje of wat of er iemand foxy 'kent'...Anders stoei ik er wel wat me en laat jullie weten wat ik ervan vind (als jullie dat tenmiste willen!) Thor2002. PS: schat, als je dit leest, het is maar een geintje! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2006 [quote:a96fb09c76="thor2002"]Anders stoei ik er wel wat mee [/quote:a96fb09c76] Met die foxy serveerster? Laat dan idd maar weten 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen