anoniem Geplaatst: 31 maart 2006 Delen Geplaatst: 31 maart 2006 Hallo allemaal, Ik heb een groot probleem. Sinds gister avond komt de mail aan mijn domeinen niet meer aan als het buiten het planet internet netwerk wordt verzonden. Ik draait thuis een Exchange Server en het werkte echt perfekt. Tot gister avond. Als ik mail vanaf hotmail naar mijn domein stuur komt er niks aan.. Heel soms 1 mailtje maar sinds een paar uur zelfs dat niet meer. Als ik vanaf mijn planet internet webmail naar mijn eigen domein stuur komt het wel aan? Er waren wel wat storing bij planet maar alles is opgelost stond op de site? Weet iemand een oplossing? De mx records zijn ingestelt als volgt. mx 10 mijndomein.nl mx 20 mailrelay.planet.nl Hierdoor gaat de mail om de poort block van planet heen! (Normaal gesproken) Hoop snel wat te horen. Mis zo een hoop mail voor mijn bedrijf en klanten van mij. [b:e7f041d0ba]STORING[/b:e7f041d0ba] 31-03-2006 11:28 uur. Storing Batched-SMTP / mailrelay.planet.nl Op dit moment vindt er wegens een technische storing helaas geen afhandeling van e-mail plaats via Batched-SMTP (mailrelay.planet.nl). Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2006 Bel de Planet helpdesk ff. Je hebt een contract met ze, dus ze dienen er voor te zorgen dat t werkt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2006 [quote:8add1319b5="M.V. Wesstein"]Bel de Planet helpdesk ff. Je hebt een contract met ze, dus ze dienen er voor te zorgen dat t werkt...[/quote:8add1319b5] Er zijn vast wel weer voorwaarden waarin staat dat dit er niet ondervalt. Maar zoals ik net al erbij had gezet op de site staat een medeling dat het tijdelijk niet werkt wegens een storing... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2006 Dan kun je ze allicht ff vragen hoe lang ze denken dat het gaat duren :P Zet er maar druk achter, als ze je als klant willen houden moeten ze wat harder lopen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2006 [quote:7fa8ed2987="M.V. Wesstein"]Dan kun je ze allicht ff vragen hoe lang ze denken dat het gaat duren :P Zet er maar druk achter, als ze je als klant willen houden moeten ze wat harder lopen ;)[/quote:7fa8ed2987] ga inderdaad maar even bellen ik heb al stuk of 4 klanten aan de tel gehad om te vragen waarom hun mail niet aankwam.. Maar ach ga binnenkort toch de mail van me klanten maar eens ergens anders hosten.. Nog iemand die een goede en goedkope hosting weet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2006 http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=72282 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen