Ga naar inhoud

apache windows reclame en statestieken

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een apache server met PHP en mysql draaien onder linux weet iemand hoe ik kan zien wat de statestieken zijn van elke webpagina zonder ook maar iets aan die webpagina's te hoeven aanpassen en is het mogelijk om bijv reclame automatich op elke pagina te laten weer geven net zoals de gratis lycos dit bijvoorbeeld doet ?
Link naar reactie
[quote:295012ae77="M.V. Wesstein"]Ja, ik weet wel degelijk wat je bedoelde, maar daarvoor ben je hier echt aan t verkeerde adres. Dit is een site voor hobbyisten en jij bent met commerciële dingen (reclame op je website) bezig. Ga naar je provider, daarmee heb je een contract en die helpen je verder.[/quote:295012ae77] ik snap niet wat mijn provider hiermee te maken heeft :S het is mijn eigen (hobby) server
Link naar reactie
laat die reclame maar zitten weet iemand hoe hij hele uitgebreide statestieken kan ontvangen van elke pagina zonder dat je al die pagina's heoeft aan te passen? en ik heb iemand gratis hosting gegeven en ik wil niet dat hij meer dan 1 gig gebruikt aan ruimte kan ik dus ook aanpassen hoe groot zijn ruitmte hij mag hebben ?
Link naar reactie
[quote:5c7d609ada="s.Mighty"]wat voor server draait je website? misschien dat je via het admin panal een bepaalde MAX-groote + data-limiet van die site/map kan instellen? dat de site dan gewoon offline gaat als data-limiet is overschreven, anders moet je even overleggen met je host ;) veel succes[/quote:5c7d609ada] ik draai een eigen apache server en ik heb zpanel weet er iemand een beter panel dat het doet onder apache (windows)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...