Ga naar inhoud

webserver maken.

anoniem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
heej luitjes, ik wil een webserver maken met php en mysql en ik heb al diverse artiekels gelezen en somme programma's gedownload maar geen van alle werkt er. ik wil de webserver op een pentium 333MHZ en 96MB laten werken. kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen?? groetjes, helowtjes
Geplaatst:
[quote:3117a27278="helowtjes"]heej luitjes, ik wil een webserver maken met php en mysql en ik heb al diverse artiekels gelezen en somme programma's gedownload maar geen van alle werkt er. ik wil de webserver op een pentium 333MHZ en 96MB laten werken. kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen?? groetjes, helowtjes[/quote:3117a27278] Misschien een hele rare vraag maar wat wil je precies? Een Pentium + 96 Mb is nog al vaag.... 1 mb hdd of 100 Gb hdd... mag het windows zijn of moet het een unix-achtige zijn (linux, bsd, enz).... en hoeveel programmeer ervaring en talent heb je... wat weet je van computers.... servers en beveiliging.... enz... hier kunnen wij weinig meer...
Geplaatst:
[quote:20cbb88cfd="helowtjes"]ik heb al diverse artiekels gelezen en somme programma's gedownload maar geen van alle werkt er.[/quote:20cbb88cfd] [b:20cbb88cfd]Wat[/b:20cbb88cfd] werkt er niet en [b:20cbb88cfd]waarom[/b:20cbb88cfd] niet?

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...