anoniem Geplaatst: 13 februari 2006 Delen Geplaatst: 13 februari 2006 Momenteel heb ik een dedicated webserver die draait onder Windows Server 2003 - Enterprise Edition. Hierop draait Mailenable als (POP) mailserver. En draait Plesk - Horde als Webmail module. Echter Horde geeft geen mappen weer als "Sent items". In de documentatie vond ik dat dit komt omdat Mailenable Standard geen IMAP ondersteunt. Kent iemand een gratis IMAP mailserver die makkelijk op te zetten is in Windows en die bovendien goed samenwerkt met het aanmaken van nieuwe accounts binnen Plesk? Kent iemand bovendien een andere gratis webmail module. Via de zoekmachines kom ik niet echt op een systeem dat voldoet aan mijn verwachtingen/eisen. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2006 Mail Enable draait ook met IMAP!! Ik heb een site bij een webhoster, die gebruikt wel geen Plesk (maar Helm) maar Imap doet het gewoon... Op www.sw-soft.com staan handleidingen... lees die eens. En kan je geen contact met plesk opnemen? Succes Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen