anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Delen Geplaatst: 22 maart 2006 Hoi, Ik heb in Exchange een openbare map aangemaakt, maar hoe kan ik die omzetten in een openbare agenda. alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 Volgens mij moet je bij het maken van de map aangeven wat er in die map opgeslagen gaat worden. Email items, afspraken enz... Het is volgens mij niet mogelijk om dit achteraf te veranderen. Maar weet dat niet zeker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 Hoi, Tijdens het aanmaken van de map heb ik alleen keuze uit create public folder voor de rest zijn er tab vensters met owners en size limit. Ik kijk nog wel verder, bedankt nog. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 Maak je de map aan op de server, of op de client. Als je het gewoon in Outlook doet, krijg je de keuze wat voor openbare map het moet worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2006 Op de server maak ik de openbare map aan. Ik kan later wel kiezen in outlook BV uit taken agenda etc maar als ik een bepaalde type kies en graag wil toepassen lukt dat niet. foutmelding zal ik morgen even posten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2006 de foutmelding: [img:7087b495dd]http://members.lycos.nl/wickedmango/public/1.JPG[/img:7087b495dd] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2006 Zoals ik hiervoor al schreef: je moet de map aanmaken in Outlook en niet op de server... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2006 bedankt je had gelijk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen