anoniem Geplaatst: 25 januari 2006 Delen Geplaatst: 25 januari 2006 Beste, ik heb sinds kort een file/print/web server. Voor het webserver gedeelte gebruik ik Abyss free edition. Verder staat er op de server nog VNC remote control, maar geen firewall. Het probleem is dat de server (ook lokaal) om de haverklap niet bereikbaar is en als ik een halfuurtje wacht, werkt het weer terug. Zou dit kunnen liggen aan de oude internet explorer 2.0? Het probleem is dat ik deze niet kan opdaten, omdat deze browser niet aangepast is aan de moderne website's, en als ik een setup om internet explorer te downloaden installeer, wil die geen verbinding met het internet maken. Weet iemand wat het probleem kan zijn? Alvast bedankt! Maes Sebastiaan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2006 P.S. Ik gebruik op server Windows NT Workstation 4.0 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2006 Kunnen een hoop dingen zijn. Als de server (lokaal) niet bereikbaar is, probeer hem dan eens te bereiken middels ping:[code:1:e7b75956c5]ping <IP adres server>[/code:1:e7b75956c5]Als dat werkt is het een DNS issue, anders moet je het netwerk eens onderzoeken op slechte connectors enzo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen