anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Delen Geplaatst: 16 januari 2006 Ik heb een netwerkserver die een collega van me wil overnemen, maar ik weet niet wat een schappelijk bedrag is voor een server. Hij is vijf jaar oud en heeft het volgende: - Intel Pentium III-processor 591 MHz - intern 512 MB - 3 SCSI harde schijven van 15 GB - videokaart ATI 3D Rage IIC PCI - 3 netwerkkaarten - RAID 5 Hoe snel daalt de waarde van een server? Weet iemand wat de marktwaarde ongeveer is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2006 Dit hoort meer in het verkoopforum.... Ik heb ongeveer een jaar geleden zo'n zelfde server verkocht met 2x een 350 Mhz. Heb er toen €150 voor gevraagd. Een vriend van me kocht hem. Hij heeft hem later voor €200 verkocht. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2006 In het verkoopforum staan toch alleen posts als je iets via het forum wilt verkopen? Was mijn gedachte dan :) Ik zal hem gelijk (proberen te) verplaatsen. | Edit: | Verplaatsen gaat niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen