Ga naar inhoud

cs 1.6 server maken

anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik wil een eigen server hosten op mij 2e pc. dat doe ik gewoon met deticaded server bij tools in steam, dan wordt er een server gestart (voor op internet en niet lan) maar hij heeft wel een lan ip en mensen van buiten af kunnen niet joinen. mijn 2e pc krijgt internet via een switch, misschien kan het daar aan liggen kunnen jullie mij misschien helpen bvd mike
Link naar reactie
Ik wil je best helpen maar ik doe het wel op een andere manier. Via steam een dedicated server hosten is namelijk erg onhandig. Hier zijn de stappen, als je problemen tegenkomt hoor ik het wel in een reply. 1. Download de dedicated server update tool [url=http://storefront.steampowered.com/download/hldsupdatetool.exe]hier[/url]. 2. Download dan [url=http://jelzo.atspace.org/updatecs.bat]deze[/url].(Rechtermuisklik> Doel opslaan als/Save target as/Save link as) 3. Plaats het bestand "updatecs.bat" in de installatie folder (C:\HLServer\) 4. Dubbel klik op het bestand en hij zal automatisch cs 1.6 dedicated server installeren. 5. Open hlds om een server op te starten 6. Zet UDP poort 27015 open in je router Suc6, JelZo
Link naar reactie
maar ik kan geen poort open zetten, ik heb geen router. maar een adsl usb modem. ik zal het even uitleggen : Pc1 krijg internet via de modem na de usb, dan heb ik een utp kabel in de netwerk kaart van pc1 gedrukt en die gaat na een switch. Pc2 heeft ook een utp kabel in de switch zitten, en die krijgt daardoor internet. dus eigenlijk is Pc1 mijn router. maar hoe kan ik nu poorten open zetten.
Link naar reactie
[quote:ff5ec2e134="strifesmokeystrife"]maar ik kan geen poort open zetten, ik heb geen router. maar een adsl usb modem. ik zal het even uitleggen : Pc1 krijg internet via de modem na de usb, dan heb ik een utp kabel in de netwerk kaart van pc1 gedrukt en die gaat na een switch. Pc2 heeft ook een utp kabel in de switch zitten, en die krijgt daardoor internet. dus eigenlijk is Pc1 mijn router. maar hoe kan ik nu poorten open zetten.[/quote:ff5ec2e134] Is het niet zo dat er geen "vuurmuur" in dat ding zit? Probeer de stap eens gewoon over te slaan :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...