anoniem Geplaatst: 27 december 2005 Delen Geplaatst: 27 december 2005 hallo, ik wil een eigen server hosten op mij 2e pc. dat doe ik gewoon met deticaded server bij tools in steam, dan wordt er een server gestart (voor op internet en niet lan) maar hij heeft wel een lan ip en mensen van buiten af kunnen niet joinen. mijn 2e pc krijgt internet via een switch, misschien kan het daar aan liggen kunnen jullie mij misschien helpen bvd mike Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2005 Ik wil je best helpen maar ik doe het wel op een andere manier. Via steam een dedicated server hosten is namelijk erg onhandig. Hier zijn de stappen, als je problemen tegenkomt hoor ik het wel in een reply. 1. Download de dedicated server update tool [url=http://storefront.steampowered.com/download/hldsupdatetool.exe]hier[/url]. 2. Download dan [url=http://jelzo.atspace.org/updatecs.bat]deze[/url].(Rechtermuisklik> Doel opslaan als/Save target as/Save link as) 3. Plaats het bestand "updatecs.bat" in de installatie folder (C:\HLServer\) 4. Dubbel klik op het bestand en hij zal automatisch cs 1.6 dedicated server installeren. 5. Open hlds om een server op te starten 6. Zet UDP poort 27015 open in je router Suc6, JelZo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 sorry had hier even niet meer gekeken, maar ik probeer de stappen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 maar ik kan geen poort open zetten, ik heb geen router. maar een adsl usb modem. ik zal het even uitleggen : Pc1 krijg internet via de modem na de usb, dan heb ik een utp kabel in de netwerk kaart van pc1 gedrukt en die gaat na een switch. Pc2 heeft ook een utp kabel in de switch zitten, en die krijgt daardoor internet. dus eigenlijk is Pc1 mijn router. maar hoe kan ik nu poorten open zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Dan moet je een softwarematige router installeren op die PC die de boel doorlust. Moet je ff een programma voor zoeken. Winroute ofzo. Weet niet of het daarmee mogelijk is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 dank je wel ik zal is kijken of ik er daarmee uit kan komen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 heb je misschien ook een andere programmatje dan Winroute? want het werkt niet goed. foutmelding [img:98ced3ff67]http://members.lycos.co.uk/mgwuploader/files/foutmelding.jpg[/img:98ced3ff67] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Geen idee. Zou gewoon moeten werken. Is dat zo een SP2 melding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Volgens mij niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 haha. ik kreeg die melding toenet toevallig ook toen ik half life 1 gign spelen. eerste keer dat ik die melding zie. heb geen service packs. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 raar he :/ heb jij ook winroute geinstalleerd dan ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 nee, gewoon toen ik het spel startte. schijnt niet helemaal compatible te zijn met XP. maar alles werkt, behalve dat ie raar doet als ik onder water zwem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 maar nu weer on topic kan iemand me nog misschien helpen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2006 ik zou kijken of je misschien de verkeerde versie van winroute hebt gedownload. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb totaal geen ervaring met USB Modem, open anders een nieuw topic in het Netwerk gedeelte met de vraag hoe je poorten op je usb modem kan openzetten. Vermeld wel het type modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 ik kan de topic niet vinden, maar ik heb een HM121dp Usb Adsl Wan Modem van ericsson Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Wat doet het als je gewoon op doorgaan klikt? Geen router dus zie [url=http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=14439]hier.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2006 [quote:82a66c52cc="jayday"]Wat doet het als je gewoon op doorgaan klikt? Geen router dus zie [url=http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=14439]hier.[/url][/quote:82a66c52cc] Daar staat teoretisch: Koop een router voordat je een topic opent. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2006 [quote:ff5ec2e134="strifesmokeystrife"]maar ik kan geen poort open zetten, ik heb geen router. maar een adsl usb modem. ik zal het even uitleggen : Pc1 krijg internet via de modem na de usb, dan heb ik een utp kabel in de netwerk kaart van pc1 gedrukt en die gaat na een switch. Pc2 heeft ook een utp kabel in de switch zitten, en die krijgt daardoor internet. dus eigenlijk is Pc1 mijn router. maar hoe kan ik nu poorten open zetten.[/quote:ff5ec2e134] Is het niet zo dat er geen "vuurmuur" in dat ding zit? Probeer de stap eens gewoon over te slaan :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2006 ach ja... Koop gewoon een UTP Modem/router met 4 poorts. Tegenwoordig koop je zo een ding al voor 20 euro ofzo :D... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen