Ga naar inhoud

[IP] Ip krijgen met Proxy ertussen

anoniem

Aanbevolen berichten

Op zoek naar veiligheid tuis heb ik een proxy-server opgezet. En gekke poorten geblokt. Alleen was er 1 vraagje: Mijn situatie: Internet \/ Modem/router \/ Switch -------- Proxy Server -------- PC1 -------- PC2 -------- PC3 -------- PC4 In deze situatie 'verbreekt' de proxy-server niet de verbinding maar hangt hij in het netwerk. Ik zou hem eigenlijk tussen de modem/router en de switch hebben. Na even gedacht te hebben kwam ik tot het volgende: De modem/router staat dan voor de proxy-server. De lijn gaat er via een andere netwerkkaart weer weg en dan komt hij bij de switch. Nu de vraag: Hoe kan ik er voor zorgen dat de pc's die nu aan die switch hangen een IP krijgen. Kan je dit doorlussen? Of doet hij dat automatisch al? Op de proxy-server wordt Windows 2000 gedraaid. //Edit: Ter verduidelijking wordt dit dan de situatie: Internet \/ Modem/router \/ Proxy Server \/ Switch -------- PC1 -------- PC2 -------- PC3 -------- PC4
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...