anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Delen Geplaatst: 1 november 2005 hoe kan ik een real time backup (soort mirror) via een netwerk maken? dus dat een pc zijn data continu ook op de server word neergezet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Waarom zou je dat willen? Lijkt mij een enorme belasting voor je netwerk... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 Dat ligt er maar net aan hoeveel data er natuurlijk overheen gepompt wordt, maar naar een oplossing hiervoor ben ik ook nog opzoek. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Scriptje maken en deze schedulen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 dat zal nooit realtime worden. TS bedoelt (denk ik) een soort RAID, maar dan gedistribueerd. Maar idd, waarom zou je dat willen? (Of doe je de ICT voor een grote bank ofzo?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2005 een nfs opstellen zodat de schijf in de ene pc wordt aanzien als een schijf in de andere. En dan een raid-1 met die nfs?? (ik vraag me eigelijk af of dit mogelijk is) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2005 Als het een server is kan je volgens mij op beide systemen gebruik maken van DFS. Dan krijg je op beide systemen hetzelfde resultaat en wordt de data gerepliceerd over het netwerk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen