anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 Momenteel ben ik bezig met een migratie van NT4.0 naar Windows2003. Nu wil ik een lijst hebben van de lokale groepen en daarbij welke gebruikers er in die groep zitten. Het is absoluut niet de bedoeling dat ik ze van het NT4.0 domein naar het Windows2003 domein exporteer en importeer, dus de active directory migration tool is geen oplossing. ;) Weet iemand een handig tooltje? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2005 Wat dacht je van de standaard 'user manager for domains' in Windows NT? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Tja, daarmee kan je de groepen natuurlijk wel bekijken maar niet exporteren naar bijvoorbeeld een tekstbestand. :) En overschrijven? Nee, liever niet. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Is daar geen select all functie? Ctr+A ofzo? en dan naar kladblokje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Nee, het is nog NT4.0, die heeft niet van die mooie tools zoals mmc. :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Heb je al geprobeerd te Googlen? die vind meestal wel wat leuks. En anders nog de microsoft site. Schiet mij zo snel ook niets te binnen :/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Ook al geprobeerd, maar het enige wat ik vind zijn migratietooltjes die rechtstreeks van het ene domein naar het andere domein de groepen overzetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 is het niet mogelijk om gewoon de versie van NT 4.0 naar WinServ2003 te updaten zonder de domein gegevens te verwijderen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2005 Al zou het mogelijk zijn dan is dat nog niet de bedoeling omdat het accountbeheer op de NT server een zooitje is geweest en er een wildgroei van groepen is geweest. Met ons nieuwe domein willen we juist een flinke opschoonactie houden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Misschien een beetje laat, maar probeer Dumpsec eens ergens te vinden. Dit doet (volgens mij) precies hetgene wat je wil Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen