anoniem Geplaatst: 19 oktober 2005 Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 Toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging wilde ik dat mijn computer niet meer verbonden (synchroniseren) zou zijn met de server op kantoor. Om dat te verkomen heb ik de computer van het domein losgekoppeld, maar nu kan ik al mijn oude offline bestanden niet meer bekijken. Ik kan ze wel zien staan, maar niet openen. Dat komt door de snelkoppeling die ik heb aangemaakt. vroeger stonden al die bestanden waar ik dus toen offline ook bij kon gewoon in mappen onder de c-schijf, maar nu zijn die mappen weg. Ik heb de computer al gerpobeerd weer lid te maken van het domein maar dat lukte nniet: misschien ook wel logisch want adners kan iedereen zo zijn pc lid maken van een domein Hoe kan ik nu weer bij al mijn bestanden!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 [quote:989b5b117d]Ik kan ze wel zien staan, maar niet openen. Dat komt door de snelkoppeling die ik heb aangemaakt.[/quote:989b5b117d] heb je een snelkoppeling gemaakt naar de map op de server. of is het gewoon een locale map?? het lijkt mij vreemd dat die map verdwenen is als hij op je locale pc staat. Het zou wel kunnen dat je normaal thuis inlogde op het domein via je werk. als je het domein verwijderd log je vanaf nu lokaal in. (dus veranderen je gebruikers instellingen onder windows) als je dan je bestanden opsloeg onder mijn documenten zie je ze nu niet meer ga is naar c:\documents and settings\ en kijk is welke gebruikers hier staan en of hier de besanden te vinden zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2005 Nee, helaas daar zijn de bestanden niet te vinden Dus wat nu Maar die snelkoppeling die ik dus had aangemaakt kan iedereen aanmaken, dat is gewoon de snelkoppeling Offline bestanden: daar zie ik dan vervolgens elk bestand staan: stuk of 700 met al hun eigenschappen: - naam - gewijzigd - type - locatie: $serverdata.....nogwat - grootte (ja ook dat zelfs) je zou denken als de pc grootte weet bestaat het bestand toch?? Toch raar dat ik ze zo zie staan maar als ik ze dan wil openen zegt word excel of outlook afhankelijk van het type bestand dat het bestand niet bestaat of dat de naam niet klopt of dat hij ergens anders staat!! Locatie: $serverdata....met jaartallen Vroeger stonden de mappen die werden gesynchroniseerd gewoon onder de C-schijf in de verkenner nu zijn al die mappen weg??? Zijn ze nou echt weg die bestanden???? Iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2005 als je je eigen client computer los koppelt van het domein dan is je account nog steeds geregistreerd in het server. Dus opnieuw aanmelden met je eigen account moet wel lukken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen