anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Windows 2000 server 2 harde schijven die gemirrored zijn. Deze schijven hebben momenteel een fragmentatie percentage van ik denk 80%. (is allemaal rood in windows defrag programma) Wanneer ik op de vrijdag defrag start en ik kijk de maandag daarop, dan zie ik dat het defragmenteren steeds wordt afgebroken. Er zijn geen gebruikers ingelogt in het weekend (dat zou dan niet de reden kunnen zijn). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 Windows begint overnieuw met defraggen als de schijfinhoud gewijzigd wordt. Dat hoeft niet door een gebruiker te zijn, een log-schrijfactie kan dat ook! Schakel dus alle log-activiteiten uit vóór je de defrag-utility start. Groet, M.V. Wesstein Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 In safe mode opstarten doet ook wonderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2005 hmm.. save mode, das geen gek idee. Bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen