anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Delen Geplaatst: 4 juni 2005 Hallo, Ik heb een Teamspeak Server draaien op mijn server pc. Een ouwe Compaq Pentium 2. Hij draait op Windows XP, iedereen kan connecten naar die TS Server behalve 1 jongen bij mij uit de buurt. Hij geeft bij hem aan dat de server off-line is terwijl ik dan gewoon met meerdere mensen aan het praten ben via het programma. Ik weet niet wat er fout kan zijn, wie weet het wel? Met Vriendelijke Groet NickV. http://www.gamerz-united.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2005 Als hij de enige is met problemen dan ligt het niet aan jouw server lijkt me. Het probleem moet aan zijn kan gezocht worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2005 misschien blokeert de firewall het of heeft hij geen naam ingevuld bij quick connect/connect Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Nu hebben er sommige mensen ook dat probleem, maar de meeste mensen kunnen erin... raar... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 misschien moeten ze bij windows firewall ts toevoegen zodat de blokkering wordt opgeheven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2005 Ik had laatst hetzelfde met mijn TeamSpeak. Al hadden toen meer mensen er last van. Na een korte analyse bleek dat alleen mensen met Chello (dat ik ook heb) erop konden. De 2 die ADSL hadden kwamen er niet op. TeamSpeak op een andere poort gezet en het werkte weer. Ik neem aan dat Chello dus de poort blokt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Ik heb ook Chello, standaard poort van Teamspeak is 8767. Ik heb mijn server nu draaien op poort 8800.... Maar de mensen kunnen er nog niet in, maar zal het is bekijken als ze de firewall opengooien van Windows Firewall. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen