anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Hallo, ik zou graag binnenkort een webserver beginnen (en eventueel hosting-bedrijfje spelen voor een paar kleine sites) en hierover heb ik dus enkele vraagjes *zou dit te doen zijn met een pentium 100? of is dit echt veel te zwak daarvoor? (ik zou er Debian op zetten) *wat is volgens jullie ook zo de minimale up/download snelheid voor een webservertje?(is 3.3Mbit up en 512Kb down te wienig?) *hoe kan je een domein naam aan een ip-adres koppelen? wat heb je hiervoor allemaal nodig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Als je serieus wilt hosten, kun je toch veel beter een dedicated server huren bij een provider. P100 moet nog wel wat kunnen, zolang je er maar geen grafische shell op draait. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 echt serieus hosten zal er nu nog niet inzitten, eerst klein beginnen en kijken wat ik kan krijgen van websites en klanten. dan misschien overstappen naar een dedicated server en dan colocatie en dan ....... (ok I'm dreaming) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Je kan met apache virtual server's draaien en dan een domein huren en forwarden naar jouw ip + map. Als je een website gaat hosten die veel bezoekers trekt, dan is 512 upload veelste weinig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 [quote:fd885dd9a7="Mehmet"]Als je een website gaat hosten die veel bezoekers trekt, dan is 512 upload veelste weinig.[/quote:fd885dd9a7] ik was van plan om eerst een website te hosten die bijna geen bezoekers trekt (kalme, kleine sites die eht niet erg vinden om op een tragere server te staan) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen