anoniem Geplaatst: 24 mei 2005 Delen Geplaatst: 24 mei 2005 Yep.... wat nu Server 2003, 1 account: administrator, mag niet meer loakaal inloggen. met ntrights krijg ik de melding: error adduserrighttoaccount kom er niet meer in en wil eigenlijk niet opnieuw installeren.. help ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Misschien kun je iets met ERD Commander. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Is de server een domain controller of een member server? Heb je ooit ergens handmatig de logon-rechten gewijzigd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 is een domaincontroller (weet eigenlijk niet meer of ik al zo ver was in de setup) heb de administrator aan de remote user group toegevoegd (stom stom stom) kom er nu dus niet meer in, niet lokaal en niet remote. (had nog geen andere users aan gemaakt) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 Je zou eens kunnen kijken of je een en ander aan kan passen als je Directory Services Restore Mode opstart. Dit is een soort van safe mode speciaal voor domain controllers. Misschien dat je dan de user rechten ergens aan kan passen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 [quote:f487210223="Leo S"]Je zou eens kunnen kijken of je een en ander aan kan passen als je Directory Services Restore Mode opstart. Dit is een soort van safe mode speciaal voor domain controllers. Misschien dat je dan de user rechten ergens aan kan passen.[/quote:f487210223]Als aanvulling: ook te bereiken via F8 tijdens het opstarten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2005 ok, kan dan inloggen in de safemode... maar dus geen rechten aanpassen. zegt dat ik dan moet inloggen als domainpoweruser of domain admin. ik log dus in als administrator .... met ntrights, Sedenyinteractivelogon aangepast met -r, antwoord: granted maarre....niet inloggen ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2005 heb de moed opgegeven en een verse installatie uitgevoerd. waren nog niet zoveel users geinstalleerd. zucht Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen