anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Delen Geplaatst: 12 juni 2005 Sinds gisteren werkt mijn mailserver niet goed meer. Ik heb geen instelligen veranderd of andere dingen gewijzigd. Mail van buitenaf kan ik niet meer ontvangen. Mail versturen naar buiten gaat wel goed, zowel via een andere pc binnen het netwerk als via webmail. Berichten versturen naar gebruikers op de mailserver gaat alleen nog maar met webmail. Ik heb een scan van Sygate gedaan en dit is (een gedeelte van) het resultaat: smtp 25 open pop3 110 open Unknown 143 open De server draait op Fedora en de mailserver bestaat uit de beschreven software op QmailRocks.org: Qmail Vpopmail Vqadmin Maildrop Courier-imap/imap-ssl Squirrelmail Clam Antivirus SpamAssassin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2005 en mijn webserver werkt ook niet van buitenaf merk ik net :-? Van binnen het netwerk kan ik alles met de server doen. Ftp, website... Vreemd vreemd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 juni 2005 is je externe IP misschien gewijzigd waardoor je DNS niet meer juist verwijst? (Of host je geen domein..?) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen