anoniem Geplaatst: 23 april 2005 Delen Geplaatst: 23 april 2005 Ik heb (op mijn Mac) een webserver in gesteld via Apache. Nu is mijn Webserver map op HD gedeeld. Als ik naar: http://XXX.XXX.X.XXX/ ga (ik weet niet of ik wel dit ip mag doorgeven) via Internet Explorer dan staat er dit: ---------------- Alles Werkt! De Apache Web Server is geinstalleerd op deze Web Site Mocht u deze pagina zien, dan betekent dat, dat de eigenaren van dit domein zojuist een nieuwe Apache Web Server hebben geinstalleerd. Nu moet men nog de echte inhoud gaan toevoegen, en moet men deze pagina gaan vervangen door de echte web site. ------------------- Weet iemand hoe ik dit online krijg? Iemand zij tegen mij dat je de port moet forwarden??? Groetjes, Mathijs Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2005 Je moet poort 80 forwarden. Hoe dat moet is afhankelijk van de router die je gebruikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2005 Je moet naar X:/apache/httdocs (hier een nieuwe index/website zetten) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen