anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Delen Geplaatst: 18 april 2005 ik heb nu een ftp server gestart met quick and easy ftp. nu zie ik in het logboek daarvan dat andere gebruikers willen inloggen. maar ze krijgen steeds de foutmelding ér is een fout opgetrden tijdens het openen van die map in de ftp server'. ook zegt hij: er heeft een time-out bewerking plaatsgevonden. ik snap het niet, want ik heb mn router dacht ik goed ingestelt en mn firewalls ook. wie o wie kan mij helpen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Ik heb zelf ook een FTP server maar dan van bulletproof. Ik weet niet of het bij uw programma ook zo is maar bij de mijne moet ik voor elke folder toestemming geven of de gebruiker er in mag. Bij mij ging dat eerst ook fout na een uurtje rommelen kwam ik er achter. Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 eigelijk heeft het niet geholpen, want ik kan dat niet instellen. wel of ze mogen uploaden of downloaden bijvoorbeeld, maar niet apart bij alle mappen. toch bedankt voor het antwoord :D wie o wie weet het antwoord misschien?? please let me know... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Gebruik je een router? Zo ja, dan moet je je poorten juist forwarden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 wat bedoel je met forwarden??? ik heb bij mijn router een tabblad dat virtual server heet en daar heb ik de de poort 21 zowel tcp als udp aangezet. ik weet niet of je dat bedoelt?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2005 Je moet het verkeer doorsturen naar de server. Ergens moet je kunnen instellen dat het verkeer van poort 21 (ftp) doorgestuurd wordt naar de server. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2005 Probeer eens serv-U die is volgens mij wat handiger. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 ik heb net bulletproof ftp server geinstalleerd en ik wou weten om andere gebruikers van mijn pc kunnen downloaden moeten hun perse een bulletproof client op un pc installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 [quote:5ff1a09b06="underspire"]ik heb net bulletproof ftp server geinstalleerd en ik wou weten om andere gebruikers van mijn pc kunnen downloaden moeten hun perse een bulletproof client op un pc installeren?[/quote:5ff1a09b06] nee, een ftp client zoals een bekende: flashfxp. Maar er zijn er talloze. je zou zelfs met je browser de ftp op kunnen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2005 via ftp://gebruikesnaam:password@ipadres:poort Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen