Ga naar inhoud

quick and easy ftp

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb nu een ftp server gestart met quick and easy ftp. nu zie ik in het logboek daarvan dat andere gebruikers willen inloggen. maar ze krijgen steeds de foutmelding ér is een fout opgetrden tijdens het openen van die map in de ftp server'. ook zegt hij: er heeft een time-out bewerking plaatsgevonden. ik snap het niet, want ik heb mn router dacht ik goed ingestelt en mn firewalls ook. wie o wie kan mij helpen??
Link naar reactie
Ik heb zelf ook een FTP server maar dan van bulletproof. Ik weet niet of het bij uw programma ook zo is maar bij de mijne moet ik voor elke folder toestemming geven of de gebruiker er in mag. Bij mij ging dat eerst ook fout na een uurtje rommelen kwam ik er achter. Ik hoop dat ik u hiermee geholpen heb.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:5ff1a09b06="underspire"]ik heb net bulletproof ftp server geinstalleerd en ik wou weten om andere gebruikers van mijn pc kunnen downloaden moeten hun perse een bulletproof client op un pc installeren?[/quote:5ff1a09b06] nee, een ftp client zoals een bekende: flashfxp. Maar er zijn er talloze. je zou zelfs met je browser de ftp op kunnen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...